Vuosianalyysi
Miltä mediavuotenne näytti?
Vuosianalyysi auttaa teitä ymmärtämään viestintänne vaikutusta, tunnistamaan onnistumiset ja löytämään kehityskohteet.
Vuosianalyysi
Tässä saat vastauksen
Brändinne jättää jälkensä printissä ja verkossa. Mutta millaisen kuvan se antaa? Retrieverin vuosianalyysi tarjoaa kattavan yleiskuvan ja selkeät oivallukset siitä, miten organisaationne näkyi ja kuului mediassa vuoden aikana.
Dokumentoi viestintäsi
Katso PR- ja viestintätoimenpiteidesi vaikutus
Retrieverin media-analyytikon tuottama media-analyysi tarjoaa ammattimaisen pohjan tulevia päätöksiä varten. Se toimii ammattimaisena pohjana tulevien viestintä- ja brändipäätösten tueksi.
Tai vaihtoehtoisesti voimme selvittää toimialanne suurimmat keskustelun aiheet ja keskeisimmät toimijat. Vuosianalyysillä voidaan selvittää vastauksia esimerkiksi näihin kysymyksiin:
- Kuinka usein organisaationne mainittiin ja kuinka laajalle näkyvyys ylsi?
- Mitkä aiheet aiheuttivat korkeimmat julkisuuspiikit?
- Mitkä mediat kirjoittivat teistä – ja oliko sävy positiivinen, neutraali vai negatiivinen?
- Mitkä olivat vuoden keskeisimmät aiheet?
- Ketkä olivat näkyvimmät edustajanne ja puhujanne mediassa?
- Mitkä olivat keskeisimmät toimialaa koskettaneet puheenaiheet?
Ota yhteyttä
Vuosianalyysi tarjoaa selkeät oivallukset ja tukee tulevan vuoden viestintä- ja brändistrategiaa. Mikäli ette vielä ole tilanneet meiltä vuosianalyysiä, niin nyt on sen aika. Ota yhteyttä ja tilaa vuosittainen analyysi.