Insights Dashboard
Tutustu mediajulkisuuteesi Retriever Insightsilla, interaktiivisella analyysiratkaisulla, joka antaa sinulle paremman käsityksen siitä, miten pärjäät mediassa.
Johtavat yritykset ja organisaatiot Pohjoismaissa luottavat Retrieveriin.
Clients using Retriever Insights
Ymmärrä viestinnän tulokset uudella tavalla
Haluatko analysoida omia mediamainintojasi, tarkastella tarkemmin kilpailijoiden medianäkyvyyttä tai löytää hyvän tavan visualisoida ja raportoida mediaviestintäsi tuloksia?
Retriever Insights on interaktiivinen analyysiratkaisu, jossa voit sekä käsitellä mediamainintojasi että sisällyttää mukaan muuta organisaatiollesi oleellista dataa kokonaisvaltaisen yleiskuvan saamiseksi. Retriever Insights on käytettävissäsi missä ja milloin vain.
Retriever Insightsin ansiosta sinun ei tarvitse odottaa kuukausiraporttia. Voit tarkastella ja tutkia mediamainintojasi ja -tuloksiasi reaaliaikaisesti.
Sertifioidut analyytikkomme räätälöivät analyysiratkaisun juuri sinun tarpeisiisi. Voit halutessasi liittää mukaan muuta dataasi.
Tutki mediamainintojasi
Löydä uusia näkökulmia mediajulkisuudesta ja hanki entistä enemmän tietoa.
Integroi omat tietosi
Integroi muita datalähteitä, kuten myyntilukuja, saadaksesi syvällisempää ymmärrystä.
Jaa oivallukset kollegoiden kanssa
Lataa tietoa ja graafeja tai anna kollegoillesi pääsy dashboardille.
Vertaa tietoja
Seuraa ja vertaile julkisuuden kehitystä eri aikajaksoilla.
Miksi sinun pitäisi valita Retriever

Hanki näkemyksiä, jotka vahvistavat ponnistelujasi
Tehosta viestintääsi asiantuntijoidemme näkemysten avulla. He auttavat sinua navigoimaan tiedottajiesi medianäkyvyyttä, lehdistötiedotteiden jakelua, kampanjan suorituskykyä ja brändin yleistä tunnettuutta - ja voit jopa verrata tuloksiasi kilpailijoihin.

Hanki oma henkilökohtainen analytiikka-asiantuntijasi
Yhdistä laaja asiantuntemus ja kokemus henkilökohtaiseen otteeseen ja syvälliseen ymmärrykseen sinusta ja yrityksestäsi hankkimalla henkilökohtainen analytiikka-asiantuntija, jonka tukena on markkinoiden suurin media-analyysiosasto. Henkilökohtainen analyytikkosi räätälöi media-analyysisi yhteistyössä kanssasi.

Pohjois-Euroopan suurin media-analyysiryhmä
Meillä on Pohjoismaiden suurin media-analytiikkaosasto. Kokeneet media-analyytikkomme, data-analyytikkomme ja muut asiantuntijamme ovat aina valmiina antamaan sinulle tietoa, jota tarvitset viestinnän mittaamiseen, neuvomaan sinua KPI:iden asettamisessa ja visualisoimaan tietosi digitaalisessa media-analytiikassa.
Varaa esittely
Varaa tapaaminen ja näe, miten Retriever muuntaa mediadatan johtopäätöksiksi liiketoiminnastasi ja ympäröivästä maailmasta.
Usein kysytyt kysymykset
Täältä löydät vastaukset kaikkiin usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos sinulla on muita kysymyksiä, olethan rohkeasti yhteydessä meihin: info@retriever.fi
Sopiiko Retriever Insights kaikille?
Miten Retrieverin asiakkaat käyttävät dashboardia?
Asiakkaamme käyttävät Retriever Insightsia viestintätyönsä johtamisen välineenä. Näillä mittaristoilla mittaat oman viestinnän vaikutusta. Näin opit omista onnistumisistasi (ja virheistäsi). Lisäksi dashboard toimii tulosdokumentaationa. Näet viestinnän vaikutuksen. Viestintäosaston työn tulosten mittaaminen oikeuttaa resurssien ja ponnistelujen käytön. Dashboardissa voit mitata viestintätyötä reaaliaikaisesti. Posten Norge lehdistöpäällikkö sanoo Insightsista seuraavaa: ”Saamme laadullisemman seurannan mediakuvasta, pääsemme nopeammin tärkeiden aiheiden syvyyteen ja saamme paremman päätöspohjan viestintätyölle.”
Millaisia tietolähteitä voidaan sisällyttää Retriever-dashboardeihin?
Dashboardin avulla voit analysoida yrityksesi saaman medianäkyvyyden kehittymistä ja yhdistää Retrieverin mediatiedot muihin merkityksellisiin tietoihin, kuten mainetutkimuksiin, sosiaaliseen mediaan ja omiin verkkosivustoihisi. Retriever Insights on myös erinomainen työkalu niille, joiden mielestä oman viestinnän mittaaminen useiden eri alustojen välillä on aikaa vievää ja haastavaa ja jotka siksi tarvitsevat eri lähteistä kerättyä tietoa yhteen paikkaan.
Mitä etua on siitä, että analyysit toimitetaan dashboardeissa perinteisen raportin sijasta?
Retriever Insights tarjoaa enemmän joustavuutta ja käytettävyyttä kuin perinteiset PDF-analyysit. Työkalu sopii myös yrityksille, jotka haluavat saada enemmän irti mediatiedoistaan. Dashboardeissamme on mahdollista muokata tietoja eri ajanjaksoilta ja vertailla tietoja itse (toisin kuin PDF-tiedostoissa). Dashboardiemme etuna on myös se, että kaikki analyysitulokset on helppo koota ja asettaa ne aina saataville sen sijaan, että joutuisi odottamaan uusien raporttien saapumista.
Miten dashboardit rakennetaan ja voimmeko saada tarpeidemme mukaan räätälöidyn dashboardin?
Retriever Insightsin räätälöivät ja päivittivät sertifioidut media-analyytikot, jotka työskentelevät näiden mittaristojen kanssa päivittäin. Kaikille asiakkaille on nimetty yhteyshenkilö analyysiosastolla. Tämä henkilö vastaa dashboardin käyttöönotosta, koulutuksesta sekä jatkuvista muutoksista ja mukautuksista raportointitarpeidenne mukaisesti.
Katso myös
Mediaseuranta
Sosiaalisen median hallinta
Kansainvälinen mediaseuranta
Ota yhteyttä